Yanlış anlaşılmasın, ben zaten ilk başta nettetescil'e bakmıştım 15tl ye paketleri vardı. Canlı destekten görüştüm stoklarının bittiğini söylediler. Ben de yeni konu açmak yerine arkadaşın konusuna yazdım. Zaten çoğu kişi diğer firmalarda stoklar bittiği için bu konunun altına yazdı. Yoksa benimde elimde turhostta sadece 1 site için kullandığım hp proliant sunucu var. Böyle bir ihtiyaç için o sunucuyu bölmek yerine 10-15tl ile düşük özellikli bir vps kullanmak mantıklı geldi. Ayrıca biz zaten illa tr lokasyon olsun demedik. Konu başlığını açan arkadaşa bakıyorum o da öyle birşey dememiş. Piyasayı öldürüyorsunuz şeklinde yorum yapan arkadaşlar; öncelikle başlık altında bulunan arkadaşların ihtiyaçları konusunda bilgi sahibi olursanız birbirimizi daha iyi anlayabiliriz.