he oğlum he ondan.
ben neye yandaş demişim sen bana ne diyon. Ben Allah'ın yandaşıyım haktan hukuktan yanayım varmı bi diyeceğin ?

Ne demek doğal bi felaketten olmuş olan olayı koz olarak kullanmak? aynısını sende yapıyorsun buraya senin başına gelse ne olacak ?

TsMkInt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
iyide adam doğru söylemiş, radyasyon sorunu 10 yıllarca sürebilir, işine gelmeyen olunca yandaş yazımı oluyor ? ... sen kimin yandaşısın ?