OnurTürk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hangi yandaş yerden buldun geldin bu yazıyı bilmiyorum ama, sabahtan beri canlı izliyorum yayını. Bal gibi de sordular,hem başbakanları cevap verdi hemde başka bi delegeleri.
Sorun; sorup sormamaları değil, onların bize yönelttiği sorudur.

Onların sorduğu soruya eyvallah, fakat kendi ülkenin bakanı bir tepki verse ortalığı yıkın.