Sırf iktidarı kötülediği için istanbul'da yapılmasına karşı çıkacak ve yapılmaması için elinden geleni yapacak gerikafalı insanlar var.Ki öyle insanlara lanet olsun.

Bunları 1-2 gazetede gördüm isim vermek istemiyorum.Sen hangi partiden olursan ol,eğer bu 2020 olimpiyatlarını istanbul'un kazanmasını istemiyorsan.Senin hayattan pek bi beklentin kalmamıştır.