Vps gibi bir hizmeti 5-10 liraya sağlayan bir firma var ise gerçekten acınacak durumda olduğunun kanıtıdır.
Bu hizmeti belirtilen fiyatlara sağlayabilecek veya sağlayabileceğini düşünen arkadaşlara tavsiyem,5-10 lira ile gün kurtarılmaz ya işinizi batmadan bırakın,ya da hak ettiğiniz değeri fiyatlarınıza yansıtın.
(Yanlış anlaşılmak istemem,sözüm Vps arayan arkadaşlara değil,böylesine bir hizmeti basitleştiren arkadaşlaradır.)
Yurt dışında nasıl 1$ 5$ fiyatlarla vps sağlanıyor? Birde oranın ekonomisiyle. Bizim ekonomiyle kıyaslayacak olursak şimdi 512 ram bir vps 'yi 10 TL'ye alabilmeleri anormal değil. Nasıl acınacak bir firma oluyor? Türkiye'de pahalı. Yurtdışı fiyatından bile yüksek.
Zaten birçoğu yurtdışı sunucuları kullanıyor, e bu adam uğraşıyor haliyle kar ekleyecek 5-10 tl bunun üstüne birde %18 vergi ödeyince haliyle fiyatta tuzlandıkça tuzlanıyor.
Sonra adı piyasa öldü oluyor. Türkiye de bu alanda piyasanın dirildiğini internete girdiğimden beri görmedim. Ölü doğmuş zaten. Şimdi yeni yeni 1-2 firma büyük yatırımlar yapıyor. Onunda fiyatlara pek etkisi yok. Yine bağımlı çalışıyorlar.
Millette kendi bütçesini düşünüyor.
Şimdi 20 TL deseler konuda 10 tane firma çıkar. Niye? Kar payı kalıyor çünkü.