Gerçekçi olmak gerekirse Madrid gibi geliyor. Bizim tanıtım filmimiz sanırım çok aceleye getirilmiş. Japonların filmde birçok spor dalından görüntüler yer alırken bizde sporun s si bile yok sadece mekan ve İstanbul görüntüleri var. Daha güzel bir tanıtım filmi yapabilirlerdi.