Eğer İstanbul'da olursa Harem otogarını ve çevresi yıkılacak Harem otogarında az peron yapmadık, geceleri az kalmadık soğuklarda buz gibi otobüsün içinde bakım zamanları kiralanan çift katlı ile üst kat 4 derece alt kat 2 derece dışarısı 6 derece idi Ankara gibi uykudan uyanmadık ama benim yerimde çok ayrı yeri vardı.
Peronda en rahat sigarayı orada kullanırdık en rahat orada idik 30dk patron biz idik mum değildik Harem otogarı yıkılmayacak ise İstanbul'da tabiki olsun.

Kusura bakmayın manevi duygularımı kattım biraz.

Birde geceleri az travestilerin kamyoncu kovalamasına şahit olmadık, gelip otobüse vurmaları filan ne günlerdi be umarım tekrar yaşarım o zamanları HAREM YIKILMASIN.