Selam millet,

1 aydır yeni bir firma kullanıyorum. Lokasyon TR değil ama diğer özellikleri gayet iyi.. R10'da hiç konuları yok, hatta sahibi banlanmış. Ama ben deneme amaclı almak istedim ve hiç bu kadar memnun olmamıştım. Biraz at hırsızı bir ortam gibi görünebilir, belkide öyledir bilemem ama dediğim gibi ben şuana kadar gayet memnunum. her konuda yardım ediyorlar...

http://www.kitleservers.com/linux-vps.html

10 TL'ye var paketleri, tavsiyemdir..