Biraz emeğe saygı olsun.. 5 tl ye sunucu kurucak kadar yaptığı işe saygısı olmayanlar Allah akıl fikir versin ne diyim 2 gündür yazmıcam dedim de tutamadım kendimi.
Sonra neden öyle oldu sunucu kapandı host gitti firma battı yandık kül olduk diye şikayet konuları açılır.
Akıl alırsam alacağım en son insansınız

madem fazla var yakınlarınıza dağıtın.