Merhabalar ;

Bu sistemi ben beta olarak yorumluyorum Gerçekten güzel düşünce ama bir çok eksiğinin olduğu düşüncesindeyim ben olsam böyle hemen sürmezdim, herşeyi tam anlamıyla bitirirdim öncelikle bir domain bayiliği alırım misal oyun yazılığında oyunoyna111.com boş ise direk sizden satın alına bilsin sonra dolu ise whois sorgulana bilsin tasarım çok küçük duruyor onu bir site gibi ortalayıp göze hoş bir şeye çevire bilirsin.

Bunları seni yargılamak için değil kesinlikle Bu kadar hoş bir projeye düşüncelerimi sundum hemde size yardımcı olmak adına yazdım

Teşekkürler..