Eğer evde oturur, video izler, Kitaplardan pratik yaparım derseniz gitmeyin kursa. Ama bu pek öyle olmuyor. Kursta birisi anlatınca, sınıfla beraber iş yapınca, ders için para verdiğinizden gitmek zorunda olduğunuzdan daha hızlı ve kısa sürede daha fazla şey öğrenirsiniz.

Ben Bilişim Eğitim Merkezaine gitti. Corel Draw ve HTML eğitimlerini aldım. Ve oldukça memnun kaldım. Sonrasında ise Sakarya - İstanbul tren seferlerinin kalkması ve maliyetin artması ile dersleri bıraktım ve dondurdum.

Bilişim Eğitim de eğitim almak isterseniz Uygun bir fiyata size hakkımı devredebilirim. Şuan ne kadar istiyorlar bilemiyorum ama Bilge Adam dan daha uyguna geleceği kesin.