grapheng adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
yani arkadaş diyorki;

bu kodu css (style) ekle. veya html sayfa ise doğrudan ekle sayfa içerisine.


bu kısmı da görünmesini istediğin yere ekle. 1.2. içerik yazan yerlere de ayrı ayrı sayaç kodlarını ekle.
anladım hocam sağolun..Forum kullanıyorum umarım sayfalarda bozulma yapmaz.

Yedekleyip deniyelim..Pek bilgim yok bu konularda o yüzden arkadaş direk yazınca anlamadım