DipSomaniaKfy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu konu hakkında bende merak ediyorum. Takipteyim.


Hocam 0 dan başlıyabileceğimiz ygs matematik için ne önerirsiniz ?
Hocam 0 başlamak iki şekilde olur
-Daha önce az da olsa birikime sahipseniz , az da olsa mantık yürüte biliyorsanız , kolay bir yayınla başlayabilirsiniz. Örneğin sıradışı,körfez,fem
-Daha önce hiç doğru düzgün soru çözmediğiniz için sorularda mantık yürütmekde zorlanıyorsanız , o zaman Karekök 0 matematik almanız gerek. Böylece mantığınızı geliştirip,normal yayınlara geçebilirsiniz.