Bende de bugün tam tersi bi' durum var.

1.940 Görüntülenme
95 Tık

Birileri sahte tık atıyo diye tırstım ilk başta ama düzenli f5 yapıyorum saldırı tık'ı gibi de değil hayırdır inşallah (:

Gerçi tbm 0,03 olunca bir şey de olmuyo ya neyse (: