Bizim gibiler yuzunden azaldi paylasim he? Artik insanlara gina geldi, siz takilin ben kazaniyorum, bak ben ne cok kazaniyorum, bak hitlerimi goruyomusun yazilarindan. Akliniz sira sekil yapiyosunuz millete ya, digitalpointten tut, webmasterforumstan tut, warriorforumdan almanca siteler dahil olmak uzere her sitelerde ayni muhabbet var, spinner muhabbeti biteli kac sene oldu, millet penguendir bilmem ne guncellemesidir kan agliyor, sen bana burda gelmissin 5 sene once ise yarayan seyleri hala kimse bilmiyormus, kimse denememis gibi anlatiyosunuz ya, sonra gelip sacma sacma "paylasmiyorum, hadi paylastirsana" falan cocuk cocuk seyler yapiyosunuz... Milleti aptal yerine koyuyosunuz bide hala bide lagaluga yapiyosunuz.. Sen paylas resim paylas, herkes aptal bi siz akilli.
Kıskançlık insana neler yaptırıyor.