Cankat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kendinizi aptal yerine koyuyorsanız o sizin sorununuz, ben neden gelip burada benim yöntemlerimi paylaşayım? PM atanlara zaten ben yardımcı olmaya çalışıyorum. Sizin gibileri de görünce bu kategoriye girmekten soğuyorum. Sizin gibiler yüzünden işte bu kategoride paylaşım azaldı. Paylaşmıyorum? Hadi paylaştırtınsana benim bildiklerimi? Burada harcanıyorsunuz demek ne demek biliyor musunuz? r10 bünyesindeki tüm insanları ezik olarak görüyorsunuz demektir. Şimdi hadi yolunuza.

Ayrıca;


Bizim gibiler yuzunden azaldi paylasim he? Artik insanlara gina geldi, siz takilin ben kazaniyorum, bak ben ne cok kazaniyorum, bak hitlerimi goruyomusun yazilarindan. Akliniz sira sekil yapiyosunuz millete ya, digitalpointten tut, webmasterforumstan tut, warriorforumdan almanca siteler dahil olmak uzere her sitelerde ayni muhabbet var, spinner muhabbeti biteli kac sene oldu, millet penguendir bilmem ne guncellemesidir kan agliyor, sen bana burda gelmissin 5 sene once ise yarayan seyleri hala kimse bilmiyormus, kimse denememis gibi anlatiyosunuz ya, sonra gelip sacma sacma "paylasmiyorum, hadi paylastirsana" falan cocuk cocuk seyler yapiyosunuz... Milleti aptal yerine koyuyosunuz bide hala bide lagaluga yapiyosunuz.. Sen paylas resim paylas, herkes aptal bi siz akilli.