Teslim edelimde ne olursa olsun diye haraket etmişler ama çok uzun süre 100 mbit olarak kalmıyor, dün teslim alan bir arkadaşın sunucusu hemen gecesinde 1 gbit olmuş
Benim elimdeki 2 sunucuda 1 gbit yapıldı biri EG Biri mSP geç verdiklerini böyle telafi etmeye çalışıyor olmasınlar.
ama hala kimsufi 4G yi alamadım onu beklemekten de bıktım