Android işletim sistemini ilk gördüğümde söylemiştim Nokia'nın düşüş yaşayacağını ama böyle olacağını tahmin etmemiştim aksine Windows'a geçtiklerinde ben kalkınırlar androidi geçerler diye düşünmüştüm çok beğenmiştim.Gayette kullanışlıydı yeni telefonları firmanın herşeyi güzel ancak tek hatası fiyatları anında aşağıya çekmesi bide ucuz fiyatla vermesi bizim millet alışmış herşeyi pahalı satın almaya üzüldüm açıkcası