Nokia'nın batacağı 3-4 senedir belliydi zaten. Kime baksanız elindeki telefonun markası Samsung. Eski zamanlardaki 'Nokia'nın kullanımı kolay' efsanesi bitti. Bir de üstüne Samsung'dan, LG'den sağlı sollu kroşeler yiyince sonuç kaçınılmaz oldu.