Nokia her ne kadar piyasada değer kaybetmiş olsa da şuan yapacağı bir atak ile tekrardan piyasada söz sahibi olmıyı başarabilecek bir marka. Belki de plan buydu ve satın alma işleminden sonra bu atak gerçekleşecek. Kim bilir ki?
nokia çok kan kaybetti. akıllı telefon pazarında yükselmesini pek beklemiyorum fakat düşük modeller ile kar sağlayabilir.
Nokia firması bu marka ile 10 Yıl Boyunca AKILLI TELEFON üretip satamayacak.
Haa Nokia 1180 modeli ile bir atak yaparsa onu bilemem ama bu anlaşma ile NOKİA firması dolaylı yoldan bitirildi.
Farklı bir isim ve marka ile yola devam kararı alacak cesareti kendinde bulabilir mi onu bilemem.