Nokia her ne kadar piyasada değer kaybetmiş olsa da şuan yapacağı bir atak ile tekrardan piyasada söz sahibi olmıyı başarabilecek bir marka. Belki de plan buydu ve satın alma işleminden sonra bu atak gerçekleşecek. Kim bilir ki?