Merhabalar,
https://developers.google.com/recaptcha/docs/php?hl=tr adresindeki anlatıma göre comments.php'de gerekli değişiklikleri yapıyorum ama belli bir yanlış yaptığım birşeyler var... Bir türlü captha görüntülenmiyor

Bu işi eklentisiz nasıl yapabilirim bilen, yardım edebilecek biri varsa özetleyebilir mi acaba?
ayrı sayfa olarak yazıp comment.php ye entegre ederseniz pluginsiz olabilir diye düşünüyorum internette örnekleri mevcut "php captcha" diye aratmanız yeterli