Merhabalar,

https://developers.google.com/recaptcha/docs/php?hl=tr adresindeki anlatıma göre comments.php'de gerekli değişiklikleri yapıyorum ama belli bir yanlış yaptığım birşeyler var... Bir türlü captha görüntülenmiyor Bu işi eklentisiz nasıl yapabilirim bilen, yardım edebilecek biri varsa özetleyebilir mi acaba?