MercanTelekom adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
biri ben teslim aldım desede ekşın yaşasak
Biz bir sunucuyu 24 saat içerisinde teslim ettiğimizde hayatımızın laflarını yiyoruz. Adamlar bırak 24 ü 32 gündür teslim etmiyorlar =) Vay be adelet mi bu