iswail adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
o zman iyimiş ben direk düz mantıkla daldım bakalım msp bekliyoruz bu günden umudum var
Umudunuz olduğuna göre uzun süredir bekliyorsunuzdur ?