Hocam bence hic yaptırma. Fenerbahceyi evinin bir köşesine yaptır arabana yaptır ofisinde masana yaptır bilgisayarında masa üstüne yaptır websitene yaptır. Ama vücuduna yaptırma. İleride keşke yaptırmasaydım diyeceğin birşey asla yaptırma. Fikrimi beyaz ettim yinede senin kendi düşüncen daha önemli.