Benim yerleşimim bu şekildeydi. Uyarı gönderdiler. Düzeltin yoksa reklam yayınını durdururuz dediler. Biz uyarıyı görmedik. Reklam yayını durdu. Sonra yerleşimi düzenledik. Ardından Google'a bildirdik ve reklam yayınımız tekrar aktif oldu. Hesabımız 2007 yılından beri aktif. Belki yeni hesaplara aynı toleransı göstermiyor olabilirler. Yanlış yönlendirmek istemem. Bir de şu var. Benim sitemin yerleşiminde header bölümü de biraz yüksek olduğundan dolayı 1280*768 çözünürlükteki bir pcden girildiğinde header bölümü ve sadece reklamlar görünüyordu, içerik için scroll bar ile aşağı kaydırman gerekiyordu. Belki siten ilk açıldığında reklam + altındaki içerik görünürse sorun yapmayabilirler. Ama bunu tamamen ihtimale binaen söylüyorum.