Ne kadar yabancı reklam çalıssamda adword , ofix , ileti merkezi mesajları cıkıyor blog un yan tarafında 0,05 tbm veriyor bu reklamları nasıl engellerim sadece yabancı reklamların cıkmasını istiyorum .