HYPNO adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
abi ben ne zaman berbere gitsem hep ağlayacak kadar sinirle cıkıyorum berbat yapıyolar genelde. 2-3 aya topluyor saclarım kendimi şimdi ara makas + tarak makasla kısalt abi ben uygun kısalığa geldiğinde sölicem sana dicem. bu kadar mı ? ya resimdeki gibi olmazsa
valla yanlız değilsin ama işte elbet bi gün tutturcaklar
aynen sen makasla aldır ufak ufak. Baktın kıvama geliyor, az daha alınca bırak abi falan de. Yoksa o şimdi dur şurayı düzeltiyim dur burayı düzeltiyim der, bi bakmışsın saç kalmamış
Bende bu şekilde kestirebilirim, hoşuma gitti. Tanıdık benim berber, pek zorluk çıkartcak gibi görünmüyor