Konuyu uzatmak istemiyorum yarın saat 17 ye kadar bütün screen spotlar eklenecekti umarım konuya eklemeyi becerrim
Buradaki mağduriyeti giderdiniz mi?
Bu mesaja göre tedbir amaçlı uzaklaştırılmışsınız ?
Buradaki kullandığınız
nickin ise "Son Aktivitesi: 04-08-2013 14:26:54"
https://www.r10.net/members/73954-egeli35.html https://www.r10.net/members/50837-ibrahimegeli.html
Her iki profili de davet eden aynı üye ? Bariz multisiniz. Bukadar güven sağlamak istiyorsanız önce geçmişinizle yüzleşin ve o banı kaldırtın.
Üstelik insanları kandırmanızı sindiremiyorum. Ekran görüntüsünü alıp siteye eklemeyi beceremeyen biri nasıl olur da onca siteyi yönetir.