Bugün sipariş vereli tam 16. Gün, Ovh' dan dc seçimi ile ilgili gelen her hangi bir mail yok.
Dc seçimi ile ilgili gelen bir mail var mı ? Yada Sbg' den MiniSP sunucusu teslim edilen ?
Merhaba,
Bizim 31. günümüz mSP için. Bize 2 kere seçenek maili geldi. 100 mbit kabül ve verimerkezi değişimi şeklinde. Fakat hala sonuç yok.