http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...36319253/detay

bu aracı onerırım. Hem spor hem sağlam hem konforlu. Bu aracı surdukten sonra başka araba surmek ıstemezsın. bendede var bu araçtan 3.16ci si cok konforlu ve rahat şık bir araba. parçası pahalıdır yerlı arabalara gore ama kolay kolay hıcbır sekılde bozulmaz. motoru temız arac bulursanız tavsıye ederım. özellik olarakda yenı modellerde olmayan ozellıkler bıle vardır. çokda az yakar tüpte arkası felan çok geniştir bagajıda geniş