tisinamy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam 3 buçuk sene boyunca ben yanlış iş yaptım siz doğru iş yaptınız sistemlerin çalışma mantıklarını şimdi uzun uzun açıklayacak zamanım yok. Kabaca anlattım ben durumu arkadaşa. Size de söyleyeyim birkaç cümle ile. TTNette usb modem diye tabir edilen a.p.t.a.l cihazlar vardır en basitinden bunlarda ip yi bilgisayar alır. Ama elbetteki root ve dhcp özelliği olan her modem standart şartlarda kendisi ip alır. Uydunette hiçbirzaman direkt pcnin ip alma olasılığı standart donanımında yoktur.

Saygılarımla.
Şimdi oldu