kafayı yemek üzereyim kimsenin bilgisi yok mu
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan 02-09-2013 mesaj 00:24:34 -->-> Daha önceki 01-09-2013 mesaj 23:51:23 --
beyler biri yardım etsin harbiden ekranı delicem kendimi zor tutuyorum
hocam kurulumunu yaptığınız driver ı daha önce denemişmiydiniz hiç