WSBGDH adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam VW kullanıcısıyım fakat bizde tek seçenek TDI olduğu için yorum yapamıyorum...

Şimdiden hayırlı olsun...
TDİler çok para ya )

HTC One X cihazımdan Tapatalk 4 ile gönderildi