Konu
Serverlara Oyuncu Cekimi Başlamıstır.
01-09-2013, 19:13:33
#4
Crom
iExChange adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Güvence nasıl olucak ?
Merhabalar.
R10 Yeni Katıldım Güvence Olarak Alttaki Referansları Sundum.
Artık Zaman Geçtikçe Güvenebilirsiniz.
Anachronos adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Knight için yapabiliyormusunuz oyuncu çekimini ?
Üzgünüm.