Usta finali bende düşünüyodum. Hatta dün gittim final ile konuşmaya. Arkadaşa sordum bana dediği aynen şu " bizim okulun yarısı finaldeydi hiç biri bi' yer kazanamadı " bu cümleden sonra finaldan vazgeçtim. Geçen sene fem deydim. Bu sene de fem e gidicem gibi