lisans tamamlama derken ?2 yıllıkmısın ?
evet hocam
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 11:35:53 -->-> Daha önceki mesaj 11:34:59 --
üstad bu tarz yerlerde denklik sorunu yaşarsın riske girme boşuna,
dgs den 220-230 puanla kıbrısta okuyabiliyrsn olmadı ek tercihlerden Kıbrıs'ı yaz derim.
eywallah hocam mantıklısı o ama kıbrısta çok asırı pahalı bakalım hayırlısı