Bende bakıyordum FSI motorlu Golflere. Fakat hem yakıtının fazla hemde lpg dönüşümünde sıkıntıları olduğu öğrendim. TSI motorlarda sanıyorum sıkıntı yok kuzenim sıkıntısız bir şekilde lpgsiz biniyor. Ama bunların da fiyatları fazla işte.