700 tane özgün yazı yazdım 3-5 ay bekledim. Başvuru yaptım. Sonuç mu?
Az hite sahipsiniz
bu kadar komik olmamalı hocam koca google yahu. sinir krizi geçirmişsindir sanırım.
adsense sonucu geldikten sonra konuyu canlandıracağım.
Sadece özgün bişiler yazarak paylaşarak, çok bişi kazanmazsın adsense'den ona göre çiz bence yolunu.
en azından bir süre denemek istiyorum. gidilip dönülen yol, hiç girilmemiş bir yoldan daha iyidir.