450 lirama el koydular gibi birşey. misliyi eft merkezi olarak kullandığım için üyelik iptaline kadar gidermiş. ayrıca yasal süreçleri de başlatabilirlermiş.
maillere de cevap vermiyorlar paramı da vermiyorlar. bu durumda ne yapmam lazım? başınıza böyle birşey geldi mi?