http://www.makedonyaegitim.org/Haber...im-f%FDrsat%FD arkadaşlar omü bilgisayar programlama mezunuyum dgs olmadı sizde makedonyada egitim ve lisan tamamlama imkanı varmış yıllık 5 bin tl 20 bin tl birikimim var sizce yatırmalımıyım ?