kingofseo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ubuntu güzel vs ama ben windowsda daha iyi kod yazabiliyorum ubuntu'nun tuslari daha degisik vs o yüzden o konuda zorluk cektim.
Kod yazmak için gerçekten Windows dışı ortamlar boş bence Ubuntu'yu dizüstü bilgisayarımda denedim hiçte verim aldığım söylenemez.