saintx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Windows'a alışmışız bi' kere

Bugün Ubuntuya geçicem bakalım nasıl bi' şeymiş
Ubuntu güzel vs ama ben windowsda daha iyi kod yazabiliyorum ubuntu'nun tuslari daha degisik vs o yüzden o konuda zorluk cektim.