Geçen sene FEM'e gittim açıkçası çokta memnum degilim kötü değil ama pek fazla ilgilenmediler. Mezun grubuna gidicem bu sene ve çok kararsızım memnun olmama rağmen yine femi düşündün onun yanı sıra finali düşündüm. Finalle konuştum ama çok kararsız kaldım. Önerebileceğiniz dersaneleri nelerdir ? Arkadaşlar rica ediyorum kafanızdan sallamayın şu iyidir gibisinden. Tecrübesi olan arkadaşlar yazarsa sevinirim.