bulut57 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba,

Kablonet 20 mb kullanan var mı? sizce nasıldır. Ttnet ten daha mı hızlı yoksa daha mı yavaş.
ttnetin 20mbps hızlı bir paketini kullanmadım ama ben gayet memnunum. Zaten Uydunet varken gidipte TTNET almam.