Konu
Telefon önerisi ?
30-08-2013, 23:20:48
#35
Webkurum
halukunal adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Hocam 4 bende vardi asphalt 7 oynaniyor ama kasiyor.
iphone5 tapatalk ile gönderildi.
Babamda var asphalt 7 ayarı yapılması gerek oynamadım ama 8de orta-üst te oynatıyor max da oynatmaz. min ayarda 3gs bile oynatıyor 25ppden yüklendiğinde