halukunal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam 4 bende vardi asphalt 7 oynaniyor ama kasiyor.


iphone5 tapatalk ile gönderildi.
Babamda var asphalt 7 ayarı yapılması gerek oynamadım ama 8de orta-üst te oynatıyor max da oynatmaz. min ayarda 3gs bile oynatıyor 25ppden yüklendiğinde