Kız arkadaşınıza alacaksanız ordaki herhangi bir telefonu alabilirsiniz. Bunu söyleme sebebim üç aşağı beş yukarı hepsi ile aynı işler yapılacak.
  1. Iphone 4 bayan için güzel bir tercih. Çok büyük değil. Gerekli uygulamalar markette var zaten. Ama eskidi artık. 1000 TL verilir mi tartışılır.
  2. Note2 bence bir bayan için oldukça büyük bir telefon. Yine markette fazlasıyla uygulama var. Ama sadece oyun oynanacak mesaj ve arama yapılacaksa bence 1500TL vermek pek akıl karı değil.
  3. Lumia 820 gayet şık bayana gidebilecek bir telefon. Oyun ve uygulama konusunda sıkıntı yaşatmaz diye düşünüyorum. Windows phone telefonlar pek tutulmasa da tank gibi telefonlardır. Açık,donma,bug konusunda sıkıntı yaşatmaz. 1250TL yine bence fiyatını haketmiyor.
  4. S4 Mini Yine bayana gidebilecek bir telefon. Note2 için söylediklerim birebir geçerli. 1200TL parasını haketmediğini düşünüyorum.

Üstteki telefonlar orta ve üst düzey telefonlardı. Almışken iyi bir şey alın diyerekten Vodafone smart, HTC Desire ve Galaxy Ace i eliyorum. Her ne kadar açık kaynak kodu taraftarı olsam da illa ki bu 4 telefondan bir şey alacağım sevgilim çok oyun oynar diyorsanız ben Iphone derim. F/P olarak şu 4 telefon arasında alınabilecek en iyisidir. Sistemde donma vs yaşamazsınız. Kamerası idare eder. Uygulaması boldur vs vs. Çok oyun oynamaz sadece mesaj atar arar internete girer diyorsanız da Nokia 820. Sizi yarı yolda bırakmaz. Donmaz açığı yoktur kamerası iyidir. Kısacası fiyatını hakeder.

Bir Bayan İçin Benim sıralamam
  • Nexus 4
  • Iphone 4
  • Nokia 820
  • Note 2
  • S4 Mini

Neden S4 Mini benim için en sonda. Aslında donanım olarak ve şıklık açısından güzel telefon. Benim telefon mantığım alınabilecek en düşük fiyata en özellikli telefonu almaktır.

Sanırım Vodafone dan tarifeye ek olarak alacaksınız. Ama ben sizin yerinizde olsam arkadaşınıza Nexus 4 ü de gösteririm.
Donanım olarak kuvvetlidir. Ele oturur ve bayana gidebilecek bir telefondur. Uzun yıllar idare eder.

http://www.teknosa.com/urunler/12507...akilli-telefon

S4 Miniye 1200TL vereceğinize Nexus4 e 1200 lira verin ve bana bir dua edin.