Webkurum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Çok oyun oynanmayacaksa subway vs. hariç sıkıntı yaşanmaz asphalt 8 bile oynar.
Hocam 4 bende vardi asphalt 7 oynaniyor ama kasiyor.


iphone5 tapatalk ile gönderildi.