halukunal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Suanda iphone 4 tavsiye etmem, uygulamalarda kasmalar yasayabilirsiniz ama 4s olabilir . Aralarinda cok fark var.


iphone5 tapatalk ile gönderildi.
Çok oyun oynanmayacaksa subway vs. hariç sıkıntı yaşanmaz asphalt 8 bile oynar.